Ka laste mängu jälgides on seesama kaordilisus näha. Seal, kus on piinlik kord ja täpsus, ei saa loomingulisi mänge tekkida. Näiteks, kui olen just koristanud ja veel mõnda aega tuletan lastele meelde, et nad oma jalge all sassi läinud vaiba sirgeks tõmbaksid, on õhkõrn pinge kusagil kuklas nii neil kui ka minul. Siis ei teki neil selliseid mänge, kus terve tuba on niidist ämblikuvõrku täis kootud ja lapsed istuvad rõõmsatena võrgu keskel, mängides ämblikku oma saakloomaga. Ka kaoses ei teki mängu – kui põrand on mänguasju täis ja neid on liiga palju, ei suuda laps ise veel sellesse korda luua ja kogu mäng seisneb lihtsalt asjade loopimises ja kaose suurendamises. Mängu olemuse ilu saab näha aga siis, kui laps on selles nii sees, et temas on näha oma maailma loojat.
Kaasavas juhtimises räägime ka ruumihoidjatest – nemad on abiks sellise ruumi loomisel ja protsesside juhendamisel, kus osalejad saavad turvalises ja hoitud õhkkonnas õppida ja uute arusaamisteni jõuda. Sageli näen, et oleme vanematena justkui needsamad ruumihoidjad, kes loovad lastele kasvamiseks armastuseruumi. Seda saab teha, olles kindlalt oma keskmes. Sest kui oled seda ise, on seda ka lapsed. Elu on näidanud, et tegelikult lapsed ei vaja perfektseid ja kõiketeadjaid vanemaid, vaid vanemaid, kes on ehedad iseendana. Just siis saab tekkida lähedus, mida lapsed päriselt vajavad.
Kohe on maikuu ja kõikjal on kollased võililled, mis lubavad: suur suvi on tulekul! See on aeg, mida seostame väga palju just vabadusega. Anname siis lastele seda kaordilist aega ja ruumi, mil nad meie hoitud ruumis, kaose ja korra piirimail saavad kasvada, mängida, õppida ja luua. Aega, mil nad saavad ise uutena esile kerkida, õppides selgeks uued oskused – jalgrattasõidu, ujumise, onni ehitamise, võilillepärja punumise...