Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Pesufirma: täidlased brünetid modellid müüvad pesu paremini kui kõhnad blondid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Foto: BERTRAND GUAY/AFP

USAs viidi läbi turu-uuring, millest selgus, et täidlased modellid müüvad pesu paremini kui kõhnad modellid. Adore Me, New Yorgis tegutsev pesufirma, paljastas, et nende pesutoodete müük läks neli korda paremini siis, kui nad kasutasid oma reklaamikampaanias täidlase figuuriga modelli.

Firma asutaja Morgan Hermand-Waiche ütles CNNile antud intervjuus, et üldiselt arvatakse, et kõik naised peavad olema piitspeenikesed, kuid nende firma pakub pesutooteid erineva kehakuju ja suurusega naistele.

Adore Me tegi eelmise aasta jaanuaris oma esimese reklaamikampaania, mille tarbeks tehti kolm erinevat telereklaami. Ühes kasutati saledaid blonde modelle, teises brünette modelle ja kolmandas reklaamis astus üles üks pluss-suuruses modell. Ettevõte jälgis oma müügiedu järgmise kuu vältel ja selgus, et kolmas reklaam, kus olid ainult täidlasema figuuriga modellid, osutus nende jaoks kõige edukamaks.

Ka modellide juuksevärvil on oma roll. Eelmisel aastal näitasid mitmed uuringud, et naised ostavad internetis aluspesu suurema tõenäosusega siis, kui nad on seda pesukomplekti eelnevalt näinud brüneti modelli seljas. 

Tagasi üles