Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Mõtlemapanev reklaamikampaania rõhutab, et naisi ei tohiks hinnata rõivaste järgi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: SCANPIX

Šveitsi inimõiguste organisatsioon Terre Des Femmes tuli välja geniaalsete reklaamidega, mis keskenduvad võrdõiguslikkusele ja feminismile ning tuletavad meelde, et naise väärtust ei saa mõõta tema pluusi dekoltee või kingade kontsade kõrguse järgi.

Leidub neid, kes on arvamusel, et teatud kontsakõrgusega kingad või teatud pikkusega seelikud viitavad sellele, et nende kandja on seksuaalses mõttes valimatu. Tegelikult pole aga oluline, milliseid rõivaid inimene kannab, ta on ikkagi inimene ja teda peaks vastavalt kohtlema, kirjutab Bored Panda.

Reklaamid kujundas Theresa Wlokka koos Hamburgis asuva Miami kunstikooli filiaali tudengitega.

Vaata originaalseid reklaame siin, siin ja siin!

Tagasi üles