Kas on midagi, mida nüüdisaegsed noored ei oskaks internetis teha? Justin Bieber avastati just tänu sellele, et ta oli YouTube’i üles laadinud video, kus ta laulab. Ilublogija Michelle Phan alustas meigiõpetuste tegemisest, kuid nüüd on tal oma väga edukas kosmeetikafirma. Kes on järgmine?
Bethany Mota – kõige populaarsem noor moelooja
Saage tuttavaks: see on Bethany Mota. 19-aastane Mota alustas 2009. aastal videoblogi pidamist sellega, et rääkis videotes oma hiljuti tehtud ostudest. Nüüd on temast saanud aga edukas moelooja, kes teeb koostööd näiteks poekettidega JC Penney ja Forever 21, kirjutab Forbes.
Motat on nimetatud üks kuulsaimaks YouTube’i kuulsuseks. Neiu hakkas umbes kuus aastat tagasi videoblogi pidama seetõttu, et põgeneda kiusamisest tingitud stressi eest. Hetkel on Mota YouTube’i kanalil üle seitsme miljoni järgija.
Mota populaarsust tõestab näiteks see, et eelmisel aastal oli ta Google’is kõige enam taga otsitud moelooja, edestades näiteks naisterõivaste loojat Kate Spade’i ja eelmisel aastal lahkunud Oscar de la Rentat.
Järgnevalt on välja toodud kümme moeloojat ja stilisti, keda eelmisel aastal kõige rohkem guugeldati (nimed on toodud populaarsuse järjekorras):
- Bethany Mota
- Kate Spade
- Oscar de la Renta
- Rachel Roy
- L’Wren Scott
- Valentino
- Alexander Wang
- Sherri Hill
- Edith Flagg
- Tina Knowles