Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Vaata, millised olid selle aasta kõige huvitavamad suhteteemalised uuringud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Foto: SCANPIX

Teadlased üle maailma korraldavad üha uusi uuringuid ja tõeliselt raske on aasta lõpus välja valida, millised uuringud ja avastused on olnud kõige põnevamad.

Business Insideri toimetajad vaatasid läbi sadu 2014. aastal suhete teemal tehtud uuringuid ja valisid välja kümme, mille tulemused on olnud kõige põnevamad.

  1. Enam kui kolmandik inimestest on olnud üheöösuhtes vaid seetõttu, et lahkuminekust üle saada (35 protsenti on olnud üheöösuhtes ja 23 protsenti on seksinud vaid kättemaksuks).
  2. Kõigest üks mees kolmest ja üks naine viiest saab aru, kui vastassoo esindaja nendega flirdib.
  3. Tuttava partneriga voodis olles saavad kõige rohkem orgasme mehed ja lesbid. Mehed saavad 22,2 protsenti suurema tõenäosusega orgasmi kui nende naissoost partner; homoseksuaalsed naised kogevad seksi ajal orgasmi 13,1 protsenti suurema tõenäosusega kui heteroseksuaalses suhtes olevad naised. Loe lähemalt siit!
  4. Lühikesed mehed on paremad partnerid ja pere peamised sissetulekuteenijad. Loe lähemalt siit!
  5. Kallistamine suurendab oluliselt rahulolu seksuaalelu ja suhte üle.
  6. Grupis olevad inimesed on atraktiivsemad kui üksikud inimesed. Üks uuring näitas, et grupis olevad mehed on 5,6 protsenti ja naised 5,5 protsenti atraktiivsemad kui üksikud mehed ja naised.
  7. Paarid, kes eksponeerivad oma suhet aktiivselt Facebookis, jätavad teistele sageli mulje, et neil on väga hea suhe.
  8. Segaverelisi inimesi peetakse ihaldusväärsemateks partneriteks kui muude rasside esindajaid.
  9. Suhteprobleemide tõttu otsivad mõned inimesed lohutust alkoholist. Mehed pöörduvad sel puhul alkoholi poole 41,76 protsenti suurema tõenäosusega kui naised.
  10. Meeste jaoks on võõrad inimesed atraktiivsemad kui naiste jaoks.
Tagasi üles