Eesti kauaaegseim naiste moemärk Bastion esitles neljapäeva õhtul uuenenud poekeskkonda ning algavaks peohooajaks sobivaid kleite ja aksessuaare Ülemiste keskuse Bastioni kaupluses.
Vaata pilte: Bastion näitas glamuurseid peoriideid
27-aastase ajalooga moebränd kuulub alates 2012. aastast Baltika Gruppi ning on Baltikumi suurima moeettevõtte hoole all läbi teinud tõsise ilukuuri – uuenenud on nii brändi tunnusmärk, kui ka poekujundus.
4. detsembril tutvustati meediale, koostööpartneritele ja klientidele Ülemiste keskuse Bastioni kauplust, mis on esimene uue ilmega Bastioni interjöör Eestis. «Bastioni kaubamärk on alati väärtustanud elurõõmu, ilu ja naiselikkust ning meil on olnud hea meel töötada koos maailmatasemel partneritega, et anda kaunile sisule ka vääriline toetav keskkond – helge ja hubane buduaar, kuhu tulles naine saab unustada kõik oma argimured, olla kaunis ja nautida ilu enda ümber,» sõnas Baltika Brändingu ja jaekontseptsioonide arendusdirektor Maire Milder.
Peohooaja teemaline moe-show esitles pikki elegantseid kleite ja seelikuid, ning pidulikke komplekte, kus talvise öötaeva sädelus vaheldus kullasäraga. Otse külaliste silme all andsid disainerid rõivastele viimase lihvi säravate aksessuaaride lisamisega. Bastioni disainerid Triinu Jõhve ja Monika Randloo andsid peohooajaks valmistujatele ka õhtu jooksul kohapeal stiilinõu ning aitasid ideaalselt sobituvad peokomplektid kokku panna. Vaata pilte!