«Sooviks saada vastust – kas ma võin poes nõuda, et mulle müüdaks sobiliku suurusega riie, mis on parasjagu mannekeeni seljas? Kui jah, siis miks keeldusid Ülemiste H&M-i müüjad müümast mulle sviitrit, mis oli mannekeeni seljas?» uurib pettunud lugeja Postimehe venekeelses naisteportaalis Krasotka.
Lugeja küsib: miks ei müüda mulle mannekeeni seljas olevaid riideid?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab H&M-i avalike suhete juht Tiina Miettinen
Kui klient soovib osta eset, mis on parasjagu mannekeeni seljas, siis hoiame seda meelsasti kliendile seniks, kuni meie stilistid mannekeenidele uued rõivad selga panevad. Pärast seda võib klient soovi korral riide ära osta. Mannekeenidel vahetakse riideid umbes kahe nädala takka, mistõttu saame riideid klientidele hoida kuni kaks nädalat.
Vastab ka Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski
Mannekeeni seljas olevate riiete puhul on tõepoolest kauplusel õigus otsustada, kas seda müüakse või ei. Allahindluse saamise õigust ühtegi seadusesse kirjutatud ei ole.