Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Vaata pilte: noored lõid uue taaskasutusel põhineva kudumibrändi Afterlife

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Linda Pärn
Copy

Afterlife on uus Eesti kudumibränd, mille originaalsus seisneb kasutatavas materjalivalikus. 

Koostöös Tartu Uuskasutuskeskusega valmivad Afterlife kampsunid vanadest kudumitest, mis mõne defekti tõttu enam kandmiseks ei sobi ning endale uut omanikku ei leia. Samas on kasutatud materjal hoolikult valitud,  kvaliteetne ning selle tootmiseks on juba kunagi hulgaliselt ressursse kulutatud. Afterlife kampsunid annavad võimaluse sellist materjali taaskasutada ning ennetada selle prügiks muutumist.

Artikli foto
Foto: Mari Jänes

Lisaks on Afterlife kampsunid heaks näiteks, et taaskasutus võib olla ilus ja isikupärane. Afterlife’i puhul on kõige olulisem märksõna mugavus. Brändi rõivad ei pitsita, pigista ega tuleta muud moodi ennast kandjale meelde. Need hoopis langevad vabalt, embavad oma uut omanikku hellalt ning nende olemasolu võib kuni järgmise peegelpildini unustada. Afterlife’i suurim soov on, et kandja tunneks ennast brändi rõivastes hästi. Sealjuures ei ole Afterlife aga kunagi igav. Eri värvid, mustrid, detailid sulanduvad geomeetriliste kujundite abil kokku uueks  avaraks maailmaks.

Artikli foto
Foto: Mari Jänes

Brändi esimeses näidiskollektsioonis on 3 erinevat mudelit. Sportlik ülepeakampsun, soe poolpikk lahtiste hõlmadega kampsun ning kehasse töödeldud püstkreaega kampsun, mis sobib hästi kandmiseks ka ametlikumatel puhkudel.

Artikli foto
Foto: Mari Jänes
Tagasi üles