Northwesterni ülikooli professor William White rääkis Business Insiderile, et tema kogemuse järgi ei kehti see ainult juhtidele, vaid kõigile töötajatele, olenemata nende ametikohast. Selleks, et üleminek ühelt töökohalt teisele sujuks kiiremini ja paremini, pakub ta veebikursusi inimeste harimiseks.
White’i selgitusel on enamasti võimalus uuel kohal tööle asumiseks ettevalmistusi teha umbes kuu aega, kuid lühendatud korras on see saavutatav ka paari päevaga. Alljärgnevalt on välja toodud tema nõuanded, kuidas end ette valmistada ja kuidas esimestel nädalatel uues kohas endast parim anda.
Meenuta oma tugevusi ja nõrkusi. Enne uues kohas tööga alustamist tuleks oma oskuste üle mõtiskleda. Kui sul on varasematest arenguvestlustest alles mingeid dokumente, siis loe need läbi. Uuri neid väga hoolikalt ja tee märkmeid selle kohta, kuidas oled arendanud nii oma tugevamaid kui ka nõrgemaid omadusi. Pane tähele, kas märkad mustreid. Nii saad üleminekuks koostada konkreetse plaani. Tänu sellele harjutusele on lihtsam vältida vigade või halbade harjumuste kordamist ning on paremini näha, kuidas enda oskusi rohkem esile tuua.
Mõtle läbi, kas uuel tööl on aspekte, mis võiksid nõuda oskusi, millega sa varem kokku pole puutunud. Näiteks võib olla, et uuel ametikohal pead hakkama igal nädalal juhtima koosolekuid ja tegema esitlusi. Nüüd oleks aeg oma Powerpointi oskused üle korrata. Kasuks tuleb, kui saad harjutada publiku ees esinemist.