Lugeja avaldab muret seksismi ja naiste pideva objektiseerimise pärast. Kui nii edasi, siis kuhu me viimaks jõuame?
Lugeja kirjutab: alasti naine müüb?
Poolalasti naine poseerib pesureklaamides, kükitab «Maaja» esikaanel, kutsub mesimagusa häälega valima teatud numbrikombinatsioone ning ahvatleb ehk mõne sekslelugagi – noh, miks ka mitte?
Aga seesama poolalasti naine reklaamib ka autosid, rehve, kõnekaarte, uusi kauamängivaid, lõhnaõlisid, alkoholi, Kaubamajas olevat allahindlust, akutrelle, muruniidukeid, -trimmereid, mootorsaage jne. Miks see õlitatud ning kokkupressitud rindadega näitsik neis reklaamides on? Kuidas on (pool)alasti naine seotud akutrelli või autorehvidega?
See ei ole ju umbes nii, et mees läheb ehitustarvete poodi, ostab akutrelli ning mingil maagilisel põhjusel saab poolalasti kaunitari kauba peale. Või nii, et selle uhiuue akutrelli ulatab talle keskealise meesterahva asemel nahast bikiine kandev pruntis huultega ning «seksi täis» blondiin. Ega ka nii, et vastsoetatud säravuue rehvineliku seest hüppab välja nappi päkapikukostüümi kandev jõulukink.
No pole sellist asja. See on sama kindel kui fakt, et Red Bull ei anna mitte ühtegi närust tiiba.
See poolalasti naine on juba müünud nii kuramuse kaua, et kui ma juhuslikult jälle mõnda näen, surun alla okserefleksi, panen silmad kinni, hingan rahulikult kolm korda sisse-välja ning otsin endale midagi veel katvamat selga.
Ma ei tea, kuidas teiste naistega on, aga mina olen surmani hirmunud. Juba mõnda aega. Mis siis, kui ma asun õhtul end lahti riietuma ning mu kõrval olev meesterahvas ütleb tõrjuvalt: «Ära tee! See on nii klišee.»
Sest niisamuti, kuis kuluvad liigsest tarbimisest näiteks jalanõud, reklaamid ning isegi sõnad, võib ju liigsest eksponeerimisest oma väärtuse kaotada ka alasti keha. Või ei?
Selle kirja autor valis endale auhinnaks Oriflame'i The ONE Volume Blast balck blue ripsmetuši. Kirjuta Sinagi! Loe lähemalt SIIT!