Moekunstnik Katrin Kuldma esitles 5. septembril valgusarhitektuuri galeriis Prolicht oma moemärgi Amanjeda 2014/2015 uut sügistalvist kollektsiooni «White Concrete». Sama kollektsioon on sellest sügishooajast müügil ka Dolce&Gabbana kureeritavas Milano tippbutiigis «Piave37».
Galerii: Katrin Kuldma esitles uut sügiskollektsiooni
Kuldma sõnul iseloomustavad tema sügiskollektsiooni vastandid – valge betooni tundlik struktuur, sportlik luksus ja värvilised Muhu tikandid. Materjalidest on kasutatud maailma kangaparemikku – kašmiire, puuvillasid, siide ja bambuskangaid. «Oma kollektsioonides kasutan alati parimaid kangaid, kohalike käsitöömeistrite näpuosavust ja moodsaimat tarkvara ja õmblustehnoloogiat,» lisas Kuldma.
«White Concrete» koosneb igapäevaseks kandmiseks mõeldud rõivastest naistele ja meestele. Pehmed uusvillast valge betooni toonides tikanditega naiste jakid, kleidid, seelikud sobivad nii töökeskkonda kui pidulikemateks hetkedeks. Meestele pakub sügiskollektsioon lisaks ülikondadele ja päevasärkidele väärt valikut ülerõivaid – mantleid ja Loro PianaStorm System töötlusega kašmiir- ja villakangastest jopesid. Naiste ülerõivaste valikus on angoora- ja alpakavillast mantlid ning Storm System töötlusega kašmiir- ja villakangastest joped.
Amanjeda sügis-talv 2014/15 kollektsiooni «White Concrete» esitleti esmakordselt veebruaris Milano moenädala raames, kus Dolce&Gabbana butiigi eestvedajad Katrin Kuldma moemärgi avastasid. Äsja esitletud Amanjeda kollektsioon on sellest sügishooajast esimese Eesti rõivamärgina müügil Euroopa moepealinnas Milanos asuvas tippbutiigis «Piave37».
Katrin Kuldma lõi Amanjeda moemärgi 2006. aastal. Kuldma sõnul on Amanjeda moemärk, mis seob luksusliku kvaliteedi modernse disaini ja täpse istuvusega. Kollektsioonide inspiratsiooniallikaks on minimalistliku arhitektuuri selged jooned ja monokroomsed naturaalsed koloriidid, vastandina Muhu tikandmustritele.