Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Monton avas esmakordse «pood poes» lahenduse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: Baltika Group

Täna avanes Tallinna Kaubamaja klientidele Eestis esmakordne Montoni «pood poes» lahendus, mis toob brändipoe ostukeskkonna suurde kaubamajja. 

Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirandi sõnul on väga hea meel tervitada Montoni kui tuntud ja armastatud Eesti moebrändi jõudmist Kaubamajja: «Teame, et Kaubamaja püsikliendid oskavad kodumaiseid disainereid hinnata. Meie valikus on mitmeid Eesti kaubamärke ja need kuuluvad nii Naiste- kui Meestemaailmas klientide lemmikute hulka. Oleme kindlad, et oma uue kontseptsiooniga pakub Monton hea täienduse Kaubamaja Naistemaailma senisele brändivalikule,» sõnas Viirand.

«Ostukeskkond on oluline osa kliendikogemusest,» sõnas Baltika Turundus- ja Müügidivisjoni Direktor Kati Kusmin. «Meil on hea meel, et leidsime koos Tallinna Kaubamajaga ühiselt võimaluse Montoni kaubamärgi «pood poes» lahenduse esmakordseks rakendamiseks just siin. Tegemist on alati olnud meie jaoks olulise keskusega linna südames ning on rõõm olla siin Montoni klientide jaoks olemas,» lisas Kusmin.

112-l ruutmeetril paiknev ostukeskkond toob kodumaise Montoni moemärgi rõivavaliku ostjateni Tallinna Kaubamaja II korruse Naistemaailmas. «Hetkel oleme teinud kokkuleppe Montoni naistekollektsiooni osas. Juba aastaid pakume Kaubamaja klientidele Mosaic rõivakollektsioone ning Meestemaailmas ka Baltmani tootevalikut,» sõnas Kusmin. «Loodame, et see Montoni uus kodu Kaubamajas saab meie Viru Keskuse Montoni seniste klientide poolt sooja vastuvõtu ja samas pakub mugavat võimalust brändiga tuttavaks saada kõikidele Kaubamaja ammustele klientidele.»

Monton «pood poes» lahenduse näol on tegemist spetsiaalselt kaubamajadele kohandatud Montoni uue kontseptsiooni alusel loodud ostukeskkonna mudeliga, mida rahvusvahelise haardega kaubamärk rakendab esimest korda just Eestis ja Tallinna Kaubamajas. «Arendame jätkuvalt edasi oma hulgimüügi ja frantsiisivõrgustikku ning «pood poes» keskkonna välja töötamine lubab meil pakkuda oma koostööpartneritele kõikidel turgudel paindlikke müügivõimalusi. Loomulikult on meil suur heameel uut lahendust esimesena just koduturul esitleda,» sõnas Kusmin.

Montoni kauplused asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes. Lisaks sellele avanevad augustis ja septembris uued Montoni frantsiisipoed ka Tenerifel, Hispaanias ning Moskvas. Montoni kaubamärk lansseeriti rahvusvaheliselt 2002. aastal ning on tänaseks Baltika Grupi suurima käibega bränd.

Märksõnad

Tagasi üles