Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Võimas reklaam näitab, kuidas vanemad ise solgivad tüdrukute suhtumist teadusainetesse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: Kuvatõmmis/Youtube

Verizon näitab oma uue reklaamiga lapsevanematele, kuidas nende endi suhtumine võib rikkuda tütarlapse arusaama sellest, millised on temale «lubatud» valdkonnad. 

Juba väikesest peale öeldakse tüdrukule, et ta on ilus. Selle asemel, et soosida lapse huvi täppis- ja loodusteaduste vastu, juhitakse teda meelistegevustest eemale, sest niimoodi ta määrib end ära. «Ära aja tuba sassi», «Ole ettevaatlik», «Ära puuduta seda», «Las vend teeb ise,» hurjutavad ema ja isa. Lõpuks kujunebki nii, et kui tüdruk möödub koolis teaduslaada plakatist, ei tee ta sellest välja ja värvib enda peegeldust vaadates huuli.

Reklaami lõpus teatab jutustaja, et ilu kiitmise asemel oleks aeg tüdrukutele meelde tuletada, kui targad nad on. Vanemad peaksid oma sõnu hoolsamini jälgima, sest nende tuge ja eeskuju ei saa alahinnata. Tüdrukute enesekindlus ei peaks tulema välimusest vaid tarkusest.

Vaata videot!

Tagasi üles