Kuidas tuli sul esimesel korral otsus osaleda Riia moenädalal?
RFW on meie regioonis üks väheseid moenädalaid, mis töötab otseselt rahvusvahelise moekalendri alusel, hooaeg ette. Moeloojale ja brändi omanikule loob see võimaluse näidata oma kollekstioone lisaks publikule ka sisseostjatele ja erialaajakirjanikele.
Mida seal osalemine sulle tähendab?
Osaledes RFW’il leiab Pohjanheimo kollektsioon kajastust nii Baltikumi kui ka Venemaa pressis, lisaks väisab Riia moenädalat igal aastal ka Vogue Itaalia. Aasta aastalt on kasvanud ka nii kohalike kui võõrsil asuvate butiikide ja showroom’i esindajate kaasamine programmi.
Kuidas erineb Riia moenädal teistest moenädalatest ja disainerkollektsioonide esitlustest, millest oled osa võtnud?
Minu jaoks on väga oluline, et RFW on korralik rahvusvaheline moenädal, mis toimub Eestile lähedal ja on suunatud eelkõige Baltikumile, kus hetkel asub ka meie suurim välisturg. Organiseerimistase on väga kõrge ning nagu eelpool mainitud on lisaks kollektsiooni näitamisele mõeldud ka selle müügile. Käesoleval kevadel olid moenädala raames näiteks ka eraldi sisseostjatele mõeldud päevad showroom’is 8ROOMS ning Creative Latvia veebipoest oli kõikidel soovijatel võimalik tellida endale ette AW2014 kollektsiooni, mille esitlust võis esmakordselt näha moelaval. Ühesõnaga Riia moenädal on disainerikeskne ja tema tööd ning eesmärke toetav ettevõtmine.
Kuidas on Riia moenädal aja jooksul muutunud?
Mul on hea meel öelda, et iga aastaga on RFW tase tõusnud, nii osalevate disainerite poolest kui ka professionaalsuse poolest. Iga aastaga on kaasatud järjest enam moeala professionaale väljast poolt ja samuti suureneb ka välispressi osa ning selle tase paraneb.