Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Vaata: seksistlikud vahatamisreklaamid mõjuvad naistele ärritavalt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Foto: Kuvatõmmis videost

Veet tuli Ameerikas välja kolme uue reklaamiga, mille põhiidee seisneb selles, et naine, kes raseeris end eelmisel päeval, hakkab juba mehestuma. Sisuliselt toonitatakse reklaamides, et karvane naine on põlastusväärne ja vastik. Reklaamid on juba tekitanud väga suurt vastukaja ja pahameelt.

Igas reklaamis muutub naine ülekaaluliseks ja karvaseks meheks, sest ta on jätnud end hommikul raseerimata. Esmaspäeval alanud reklaamikampaaniat on nimetatud seksistlikuks, rumalaks ja häbiväärseks, kirjutab Daily Mail.

Pahameeletormi ilminguid võib leida mitmest sotsiaalmeediakanalist, kus naised toovad välja, et nõnda kinnistatakse väärarusaamu naiselikkusest. Lisaks lubatakse vastavaid tooteid mitte kunagi osta.

Igas reklaamis jäetakse mulje, nagu naine peaks oma loomulikku karvakasvu häbenema, sest vastasel juhul pole ta täisväärtuslik ühiskonna liige.

Vaata vastuolulisi reklaame allpool!

Tagasi üles