Moeblogija Anni Jürgenson nendib pärast Stockholmi moenädalat, et sealne moerahvas oskab ka soojades vammustes stiilne välja näha.
Moeblogi: trükililled pluusi peal
Kevadlilli tuleb veel mõnda aega oodata, kuid see-eest on varuvariandiks botaanikaaiad ja eksootilised toataimed. Rootsi päritolu Weekday ja COS trükivad aga monstera, sõnajalad ja palmilehed riietele. Seejuures on Weekday hüüdlause sel kevadel: «Tee oma garderoobiga sama, mida kevad teeb loodusega!»
Hoolimata sellest, et H&M on kiirmoebränd, toetab ta usinalt noori iseseisvaid moekunstnikke: firma disainiauhind Design Awards on loodud just selleks, et inspireerida noori tegelema moega ja toetama moeülikoolide lõpetajaid karjääri alustamisel. H&Mi kodumaal Rootsis kuulutati Stockholmi moenädalal kaheksa finalisti seas välja võitja, belglane Eddy Anemian (24). Teda ootab 50 000-eurone rahaline auhind ja võimalus luua kollektsioon koostöös H&Miga, mis tähendab ka rahvusvahelist tähelepanu – tulevasi moetähti motiveerib see kindlasti.
Rootslased teavad, mida tähendab talv, ja oskavad ka vastavalt sellele riietuda. Ka moenädala ajal paksude mantlite, kasukate ja sulejopede alla mattudes ei kaotanud moehuvilised seal grammigi omapärast. Pilkupüüdev peakate ja hiiglapikk sall olid tõsise talveilmaga lausa kohustuslikud.