Tuntud moeblogijad tunnevad suurt huvi eestimaise Uschanka vastu

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uschanka esimese kollektsiooni esitlus
Uschanka esimese kollektsiooni esitlus Foto: Jelena Rudi

Luksusrõivabränd Uschanka on muutunud populaarseks tipp-moeblogijate seas. Brändi põhitoode, milleks on kohev hõberebase müts, on blogijate sotsiaalmeedias kui must-have aksessuaar.

Tuntud moeblogija Rumi Neely kandis Uschanka mütsi päev enne New Yorgi moenädala algust. Laureen Uy aga mõni päev enne seda Koreas. Paljud teised moeblogijad on samuti näidanud üles huvi sooviga oma välimust täiustada just selle kauni mütsiga.

Infopuhang sotsiaalmeedias ning moeblogijate Rumi Neely, Laureen Uy ja Zina Charkoplia rohkem kui miljoni fänni ulatus on äratanud klientide seas suurt huvi brändi vastu.

«Moeblogijate toetus ning soov meie brändist rohkem teada saada on meie jaoks väga põnev ning rõõmustav. Rumi Neelyle meeldis väga see, et Uschanka esindab kõiki naisi, kellel on rändaja hing, sest seda on ta ka ise,» kommenteeris huvi Uschanka tegevdirektor Kati Nikopensius.

Uschanka karvamütsid on brändi põhitooted, mida leidub igas kollektsioonis. Mütsid on väga pilkupüüdvad, kuid ka praktilised. Peadisainer Piret Puppart kasutab kollektsioonis haruldasi kangaid, millega ta on kokku puutunud oma reisidel Siberisse. Mõned kangad, mida Uschanka kasutab oma praeguses kollektsioonis, on pärit lausa eelmise sajandi algusest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles