Enda kiitmise asemel küsi parem küsimusi. Õpi tundma inimesi, kellega sa koos töötad ja uuri, mis neile oma töö juures meeldib. See jätab mulje, et sa oled meeskonna liige ja võid kindel olla, et kolleegid toetavad sind.
Ära võta vastu ülesandeid, mida sa sooritada ei oska
See on loomulik, et sa tahad jätta ülemustele muljet, et saa oma tööülesannetest aru. Aga kui sa võtad vastu mõne keerulise projekti, omamata mingit ideed, kuidas seda teha, siis oled suures jamas.
Kui oled sellise sammu astunud, siis esimese asjana peaksid taustauuringut tegema ja paika panema, kuidas projektile läheneda. Kui võimalik, otsi internetist olulisemaid märksõnu ja nende tähendusi. Seejärel pane kirja, kuidas sa ülesannet lahendama hakkaksid. Viimane samm on see, et palud ülemuselt abi lünkade täitmiseks.
Sa ei pea olema igal ajal tööandja jaoks kättesaadav
Varakult piiride paikapanek on väga tähtis. Kui ühel korral juhtub, et oled tööandja jaoks kättesaadav 24/7, siis ta võib edaspidi eeldada, et saab sulle igal ajal helistada.
Õpi kõigepealt mõistma oma uue töökoha rütmi. Seejärel pane paika piirangud. Ära vasta ega saada e-kirju hilistel õhtutundidel, siis saavad kolleegid aru, et õhtuti pole sa kättesaadav.
Ära istu kogu aeg oma laua taga
Kas su tööpaik on nii väärtuslik, et seda peab pidevalt valvama? Ilmselt mitte, seega miks sa oled justkui tooli külge liimitud? Kindlasti käi lõunal ja pea meeles, et kui sa töötad pidevalt arvutiga, vajavad silmad regulaarselt ka puhkust.