Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Disainer Isabel Marant tunneb kohe ära, millistest rõivastest saavad müügihitid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Isabel Marant
Isabel Marant Foto: H&Mi kodulehekülg

Tippdisainer Isabel Marant tegi H&Mile erikollektsiooni, mis on moemaailmas pälvinud suurt tähelepanu. Moelooja räägib kollektsiooni saamisloost.

«Ma disainin kõigile. Igas eas naistele: noortele neidudele ja nende emadele, nooruslikele vanaemadele ning nüüd – koos H&Miga – esmakordselt ka oma meessoost sõpradele, kes on alati palunud, et ma neile midagi teeks,» räägib Isabel kollektsioonist. «Tavaliselt tunnen oma sisetunde järgi ära need tooted, millest saavad müügihitid. Ma ei tea kuidas, aga see õnnestub mul alati. Just seetõttu on mul hea eelaimdus ka H&Mi kollektsiooni suhtes.»

Olles teinud kollektsiooniga kuus kuud tõsist tööd, on disaineril hea meel, et lõpuks jõuavad rõivad müügilettidele. «Eriliselt hea meel on mul aga selle üle, et see juhtub üheaegselt kogu maailmas. Kollektsioon on kokku pandud tõeliselt stiilsetest, iseloomuga rõivastest – olen selle kallal palju vaeva näinud,» tunnistab ta.

«Kogu projekti ümbritses entusiasm, pühendumus ning puhas kirg moe vastu, mida me H&Mi tiimiga jagame. Mugavustsoonist väljumine ning millegi uue proovimine on olnud imeline kogemus! Selle tulemuseks on mõistliku hinnaga kollektsioon, mis on suunatud laiale tarbijaskonnale. Disainerile, kes armastab väljakutseid, ent soovib inimesi riietada nende igapäevaeluks, pole paremat võimalust kui see koostöö,» märgib Marant.

Märksõnad

Tagasi üles