Briti päritolu juhtiv rahvusvaheline kaubamaja Debenhams avab 18. septembril oma esimese kaubamaja Balti riikides. Kauplus avab uksed Tallinnas Rocca al Mare kaubanduskeskuse esimesel ja teisel korrusel.
Debenhams avab Rocca al Mares oma esimese kaubamaja Balti riikides
Tallinna toob Debenhams põhilised tootekategooriad: naiste, meeste ja laste rõivad, kodukaubad, jalatsid, aksessuaarid, pesu ja kingitused enam kui 3000 ruutmeetri suurusel kauplusepinnal koos kohviku ja kosmeetikaosakonnaga. Debenhamsi eristab konkurentidest ainulaadne valik omamärke, mille hulgas on näiteks Designers at Debenhams.
Debenhamsi kaubamärgijuht Balti riikides Vaiva Kirvelaite selgitab: «Oleme väga rõõmsad, et saame avada Debenhamsi kaubamaja uksed esimest korda Eestis ja esimest korda Balti riikides. Debenhams on briti päritolu rahvusvaheline kaubamärk, millel on 200-aastane ajalugu. Meil on heameel tuua teieni Debenhamsi imelised pakkumised, mis on rõõmustanud meie kliente juba 29 riigis. Olete oodatud meid külastama ning tutvuma ja osa saama päevapakkumistest ja üllatustest.»
Debenhams on oma eksklusiivse Designer at Debenhamsi kaubamärgiportfelli kaudu investeerinud Briti disaini juba 20 aastat. Tallinnas esitleb Debenhams 2013. aasta uut sügis-talvist kollektsiooni meestele, naistele ja lastele kuuelt tuntud Briti disainerilt – Jasper Conran, Ben de Liis, John Rocham Ted Baker, Julien MacDonald ja Jeff Banks.
Igal Designers at Debenhamsi disaineril on oma ainulaadne stiil ja käekiri. Jasper Conran on rahvusvaheliselt tuntud puhaste joonte ja läbimõelduse poolest. Ben de Liis viljeleb elegantset stiili, mida rõhutab instinktiivne glamuur. John Rocha pakub segu Hiina ja keldi kultuurist, lisades sellele eristuva omapära, Jeff Banks pakub aga kaasaegset valikut mõõdukalt pidulikku riietust (smart casual). Julient MacDonaldi kollektsioonid on tuntud tugeva glamuursuse poolest.
Debenhams on briti päritolu juhtiv rahvusvaheline mitmesegmendiline kaubamärk, millel on 240 kauplust 29 riigis. Debenhams pakub oma klientidele kogu maailmas ainulaadset, erilist ja eksklusiivset valikut, kuhu kuuluvad kaubamaja enda kaubamärgid, rahvusvahelised kaubamärgid ja kontsessioonid.