Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Jaana Varkki sai uue kollektsiooni loomisel inspiratsiooni Pariisist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
VARKKI. Modellid - Inger, Victoria ja Anette; meik - Grete Lill ja Merike Minlibajeva; ehted - Krista Lehari; jalgratas ja kiiver – Electrabike; kohver - Play Luggage (Eesti bränd).
VARKKI. Modellid - Inger, Victoria ja Anette; meik - Grete Lill ja Merike Minlibajeva; ehted - Krista Lehari; jalgratas ja kiiver – Electrabike; kohver - Play Luggage (Eesti bränd). Foto: Penelope Russak

Kodumaise moebrändi värske sügistalvine kollektsioon kannab nime «Päevast päeva». Brändi disainer Jaana Varkki on seekord inspiratsiooni kogunud oma lemmiklinnast Pariisist. Värvid, lõhnad, inimesed, tänavad, näitused, kohvikud - kõik need on olnud uute ideede allikaks.

Värvides on kasutatud nii julgemaid ja intensiivsemaid kui ka mahedamaid värvitoone. Põhivärvideks on must, fuksiaroosa, lilla, lisaks hõbedased toonid ning helklevad kangaviimistlused. Mustrites domineerib maaliline lillemuster, inspireerituna omakorda Louvre muuseumi Madalamaade väljapanekust. Samuti on suurlinna emotsioonid kangamustrites ning esmakordselt on kasutatud ka pitsi.

Põhikollektsioon on minimalistiku joonega ning rõhk on suunatud kangaste ilu, kerge silueti  ja kandmise praktilisusele. Jakid ja mantlid on seevastu pigem keerukate lõikekonstruktsioonidega andes neile tugevama disaineri käekirja unikaalsuse. Detailidest võib taas leida armsaid sõnumeid (De die in diem, lad.k. Päevast päeva).

Juba teist hooaega teeb VARKKI koostööd ehtedisainer Krista Lehariga. Selle hooaja ehted on modernsema joonega, kuid igale ehtele on lisatud ka väike krutski.

VARKKI on kodumaine moebränd, mille tooted on loodud kaasaegsetele enesekindlatele naistele, kes julgevad eristuda ning oskavad väärtustada moeloomingu unikaalsust.

Tagasi üles