Reklaami kohaselt lubab kreem vähendada nähtavalt kortse, parandada naha elastsust ning ennetada pigmendilaike, kirjutab Daily Mail. ASA on seisukohal, et siinkohal ei tee imesid mitte kreem, vaid Photoshop ning leiab, et kreemi tootval firmal puuduvad tõendid, millega toetada reklaamis kuulutatud väiteid. ASA sõnul on oluliselt vähendatud kortse ning vähendatud pigmendilaike.
Kuna reklaam väidab, et just see kreem annab naisele selliseid tulemusi, on reklaam tugevalt liialdatud. Nivea esindaja on öelnud, et neil on kahju, et nende reklaami eksitavaks peetakse ja see polnud kunagi nende kavatsus.
Samas pole see sugugi esimene kord, mil ASA on Nivea reklaami eksitavaks nimetanud. 2010. aastal reklaamis firma oma Nivea Visage Anti-Wrinkle Q10 Plus kreemi loosungiga, et 37 protsenti kreemi kasutanutest tunnevad end nüüd kaunimana kui nad olid kümme aastat tagasi.
Vaata kampaaniapilte SIIT.