Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Kas naised soetavad disainerkaupu selleks, et teised naised nende mehi üle ei lööks?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Taaskord on päevavalgele ilmunud üks uuring, mis üritab tõestada, et naised on emotsionaalselt liimist lahti ja ebakindlad. Seda sellepärast, et naised pidavat ostma disainerkaupu vaid selleks, et teised naised nende mehi üle ei lööks.

Minnesota ülikooli teadlased avastasid, et mõned naised kasutavad Chaneli käekotte, et ajada eemale konkurente. Ja tuleb välja, et see ka toimib, vahendab The Gloss.

Teadlased viisid läbi viis eksperimenti, milles osales 649 erinevas vanuses ja erinevates suhetes olevat naist. Eksperimentide eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas kasutavad naised luksuskaupu, et hoida võõraid naisi oma meestest eemale.

«Võib tunduda ebaratsionaalne, et igal aastal kulutavad ameeriklannad üle 250 miljardi dollari naistele mõeldud luksuskaupadele, kuid varjamatu tarbimine on tegelikult mõeldud selleks, et oma romantilisi suhteid kaitsta,» sõnas ülikooli kaasprofessor Vladas Griskevicius.

Tuleb välja, et kui naisel on käes disainerkotike, siis see näitab, et tal on «pühendunud partner» ning teised naised ei ürita seda partnerit (ega partneri rahakotti) üle lüüa. Kas pole mitte veider?

Tagasi üles