Kodumaise moe- ja ilukaupade e-poe Siison.ee ostujuht Liis Teemusk räägib, et Siisonil on selja taga juba mitu eriprojekti, mille raames sai kohalike moedisaineritega koostöös loodud üks või mitu eset, mis olid algusest peale mõeldud eksklusiivselt Siisonisse müüki minemiseks. «Mõte tekkis sellest, et soovime oma klientidele pakkuda midagi erilist, mida nad mujalt ei leia,» ütles Teemusk. «Ning kui teised koostööd maanduvad poepinnal, siis meie võimuses on viia eriline toode ka Eesti kaugeimatesse otstesse.»
Just see boonus eristab Siisonit teistest disainialastest koostöödest, mis Eestimaa pinnal aset leidnud. Kaks disainerbrändi on varemgi vägesid ühendanud, näiteks Ivo Nikkolo ja Kätlin Kaljuvee käesoleval kevadel, mõne aasta tagusest ajast Anu Samarüütel-Longi erikollektsioon Montonile. Ka Siison on läinud seda teed, et ühendada kodumaine e-pood ning Eesti andekate disainerite looming, seda siis veebis, mitte füüsilise poe pinnal.
Nii löödigi näiteks käesoleva aasta valentinipäevaks käed kodumaise aksessuaaridisaineri Kadri Kruusiga, et tuua eksklusiivselt Siisonisse müüki südamekujuline käekott. Spetsiaalselt Siisoni jaoks on disaininud ka moekunstnik Jaana Varkki – eelmisel aastal tuli müüki mitu eridisainiga pluusi, tänavu kevadel disainis aga Varkki Siisonile suvise kleidi.
«Oleme niigi uhked, et Siison pakub suurimat valikut kodumaiste moedisainerite loomingust. Erilisuse ja eksklusiivsuse lisamiseks astusime aga sammu kaugemale ja müügitulemused näitavad, et eksklusiivsus tõesti müüb,» tõdeb Teemusk. «Kindlasti plaanib Siison jätkata taolist koostööd nende disaineritega, kes tänaseks on e-poele erimudeli juba loonud. Lisaks on vaikselt juba astutud samme kaasamaks teisigi kohalike moeloojaid, kes Siisoni kaubavalikus esindatud või lähitulevikus esindatud saavad.»