H&M otsustas kasutada pluss-suuruses modelli Jennie Runki uue rannarõivaste kollektsiooni reklaamnäona.
H&M kasutab uue rannarõivaste kollektsiooni reklaamnäona pluss-suuruses modelli
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Huvitavaks teeb asja fakt, et H&M tegi seda suhteliselt vaikselt: ei avaldatud pressiteateid ega kirjutatud pluss-suuruses modelli kasutamisest ka kauplusteketi kodulehel, vahendab Business Insider.
Kui kliendid uudistasid H&M-i kodulehelt uue rannarõivaste kollektsiooni pilte, siis vaatas neilt vastu keskmise kehaehitusega modell, mitte piitspeenike näitsik.
Kriitikute arvates oleks pidanud sellest rohkem kirjutama, kui kollektsioon välja tuli. «Modellid, kelle keha erineb neist parameetritest, mis tavalistele modellidele kehtestatud, peaksid rohkem tähelepanu saama ja olema moemaailmas nähtavamal kohal,» avaldas üks moehuviline arvamust.
Vaata pilte H&M-i uuest rannakollektsioonist siit!