Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Rootsi poekett pani välja täidlased mannekeenid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Mannekeenid Rootsi kaubamajas.
Mannekeenid Rootsi kaubamajas. Foto: Scanpix Sweden

Rootsi Åhlénsi kaubamajas pandi välja kaks täidlast mannekeeni ning see on tekitanud sotsiaalmeedias suurt vastukaja. Ja seda mitte ainult põhjusel, et mannekeenidel pole peale pesu midagi seljas.

Pilt täidlastest mannekeenidest hakkas internetis kiiresti levima ning vastukaja on olnud peamiselt positiivne, naised üle maailma arvavad, et kõik poeketid võiksid rootslastelt eeskuju võtta, vahendab Los Angeles Times.

Tegelikult on mannekeenid normaalsuuruses, kuid võrreldes tavapäraste saledate modellidega, jätavad uued figuurid täidlase mulje.

Võitlus ülipeenikeste mannekeenide vastu pole midagi uut. 2007. aastal jõudsid Hispaania rõivaketid Zara ja Mango terviseministeeriumiga kokkuleppele, et peenikesi mannekeene hakatakse ajapikku asendama täidlasemate vastu.

Tagasi üles