Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

The Body Shop esitleb uut brändi eestkostjat ning meigi- ja parfüümikollektsiooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Lauljanna Leona Lewis
Lauljanna Leona Lewis Foto: The Body Shop

Eetiliste ilutoodete jaemüüja The Body Shop teatas täna, et Briti lauljast ning ülemaailmsest superstaarist Leona Lewisest on saanud firma uus eestkostja ja koostööpartner.

Seitse aastat pärast oma triumfi X-Factoriga on Leona müünud 20 miljonit albumit ja tal on ette näidata särav auhindade kollektsioon. Lisaks on ta olnud arvukate auhindade nominendiks. Sellest hoolimata jääb ta kindlalt truuks oma põhimõtetele, olles suur loomaarmastaja ning kauaaegne taimetoitlane ning sobides seeläbi ideaalselt The Body Shopi ning selle ainulaadse julmusevaba ilu kontseptsiooniga.

Oma partnerluse esimesteks sammudeks on Leona püüd aidata The Body Shopi ja Cruelty Free Internationali laiaulatuslikus kampaanias, mille eesmärgiks on lõpetada loomkatsed alatiseks ilutööstuse tarbeks. Kampaania põhineb EL-i reglemendil, mis alates käesoleva aasta 11. märtsist keelustab igasugused loomkatsed ilutööstuse jaoks.

Lisaks andis Leona oma nime eksklusiivse julmusevaba meigi- ja parfüümikollektsioonile, mis kannab nime «Limited Edition Collection by Leona Lewis». Kollektsiooni tooted sisaldavad 100 protsenti taimse päritoluga trendikat kosmeetikat ning pakenditel on kujutatud lilledega ehitud hirve – sümboliseerimaks fakti, et The Body Shop oli üks esimesi kosmeetikabrände, mis kasutas oma toodetes julmusevaba muskust.

Leona Lewis on öelnud: «Ilu on minu kirg, aga ma võitlen ka täiel rinnal loomade õiguste eest. Seepärast pööran maksimaalselt tähelepanu sellele, kust ilutooted pärit on. The Body Shop müüb julmusevabu eetilisi tooteid, mis sisaldavad Ausa Koostööleppe Programmi raames hangitud taimse päritoluga koostisosi. Koostöö on loomulik sobivus!»

Tagasi üles