Tänapäeval on lihtne erinevaid sotsiaalvõrgustikke erinevate toodete ja teenuste reklaamiks ära kasutada. Kuidas kasutavad sotsiaalmeediat edukad inimesed? Forbes.com annab aimu.
Mooduseid, kuidas edukad inimesed sotsiaalmeediat oma huvides kasutavad
Nad usuvad
Edukad inimesed usuvad, et nad muudavad teiste päeva paremaks, seda nii reaalses elus kui ka sotsiaalmeedias. Edukad inimesed usuvad endasse ja sellesse, et nad suudavad teistele inimestele midagi pakkuda.
Edukad sotsiaalmeedia inimesed kuulavad
Kuulamine tähendab seda, et nad jälgivad ja reageerivad vastavalt sellele, mida nad on õppinud. Nad sekkuvad. Nad kasutavad oma kuulamis- ja jälgimisoskust selleks, et jagada ja julgustada rahulolutunnet.
Nad ei ürita domineerida kõiki sotsiaalvõrgustikke
Aja jooksul märkad, kus asub sinu sihtgrupp ja liigud nende suunas. Võid märgata, et sinule sobivad Facebook, LinkedIn ja Twitter. Kuid samas võivad ka Pinterest ja FourSquare boonuseid pakkuda. Vali neist mõned ja keskendu neile.
Nad ei keskendu vaid ühele sotsiaalvõrgustikule
Pole olemas vaid üht sotsiaalvõrgustikku, mis oleks pühamast püham. Mängida tuleb korraga mitmes liivakastis.
Sotsiaalmeedia kasutajad pole loobunud e-mailist
Võib tunduda veidrana, kuid sotsiaalvõrgustike tõusu ajal väitsid paljud eksperdid, et e-mail on väljasuremas. Tegelikult see pole nii.
Nad on siirad
Siirus sotsiaalmeedias tähendab seda, et nende uuendused pole automaatsed. Sul võib ju olla 50 000 jälgijat Facebookis, aga kui peaksid neile helistama, kas nad tunneks su ära?
Nad ei saada automaatseid sõnumeid
Edukad sotsiaalmeedia kasutajad ei saada igale uuele järgijale tänutäheks automaatset sõnumit. Need on äärmiselt ametlikud ja masinlikud ning nende saatmist võib pidada hoolimatuks.
Nad ei usu, et potentsiaalsed kliendid ei kasuta sotsiaalmeediat
Võib-olla oled kuulnud või ise väitnud, et sinu kliendid ei kasuta sotsiaalmeediat. Tegelikult on kindlaks tehtud, et 69 protsenti täiskasvanutest kasutavad sotsiaalmeediat. Sul on väga väike nišiturg, kui usud, et võimalikud kliendid kuuluvad nende hulka, kel pole sotsiaalmeedias kontot.
Nad rõhuvad kvaliteedile, mitte kvantiteedile
Tähtis on sisu, pea seda meeles.
Nad mõistavad, et üks sõnum ei sobi kõikidesse sotsiaalvõrgustikesse
Edukad inimesed kohandavad iga sõnumi vastavalt sotsiaalmeediale. Twitter võimaldab kiirelt ja lühidalt infot jagada, Facebookis saab aga jagada pikemalt juttu ja fotosid.
Nad teavad, et sotsiaalmeedia pole tasuta
Sotsiaalmeedia, nagu iga teinegi turg, võtab aega ja aeg on raha. Selleks, et olla sotsiaalmeedias edukas, tuleb investeerida inimestesse.
Nad mõõdavad sotsiaalmeediat
Sotsiaalmeedias on lihtne silma peal hoida sellel, kes sind või sinu firmat järgib, millises vanusegrupis nad on jms.