Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Mooduseid, kuidas edukad inimesed sotsiaalmeediat oma huvides kasutavad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Tänapäeval on lihtne erinevaid sotsiaalvõrgustikke erinevate toodete ja teenuste reklaamiks ära kasutada. Kuidas kasutavad sotsiaalmeediat edukad inimesed? Forbes.com annab aimu.

Nad usuvad

Edukad inimesed usuvad, et nad muudavad teiste päeva paremaks, seda nii reaalses elus kui ka sotsiaalmeedias. Edukad inimesed usuvad endasse ja sellesse, et nad suudavad teistele inimestele midagi pakkuda.

Edukad sotsiaalmeedia inimesed kuulavad

Kuulamine tähendab seda, et nad jälgivad ja reageerivad vastavalt sellele, mida nad on õppinud. Nad sekkuvad. Nad kasutavad oma kuulamis- ja jälgimisoskust selleks, et jagada ja julgustada rahulolutunnet.

Nad ei ürita domineerida kõiki sotsiaalvõrgustikke

Aja jooksul märkad, kus asub sinu sihtgrupp ja liigud nende suunas. Võid märgata, et sinule sobivad Facebook, LinkedIn ja Twitter. Kuid samas võivad ka Pinterest ja FourSquare boonuseid pakkuda. Vali neist mõned ja keskendu neile.

Nad ei keskendu vaid ühele sotsiaalvõrgustikule

Pole olemas vaid üht sotsiaalvõrgustikku, mis oleks pühamast püham. Mängida tuleb korraga mitmes liivakastis.

Sotsiaalmeedia kasutajad pole loobunud e-mailist

Võib tunduda veidrana, kuid sotsiaalvõrgustike tõusu ajal väitsid paljud eksperdid, et e-mail on väljasuremas. Tegelikult see pole nii.

Nad on siirad

Siirus sotsiaalmeedias tähendab seda, et nende uuendused pole automaatsed. Sul võib ju olla 50 000 jälgijat Facebookis, aga kui peaksid neile helistama, kas nad tunneks su ära?

Nad ei saada automaatseid sõnumeid

Edukad sotsiaalmeedia kasutajad ei saada igale uuele järgijale tänutäheks automaatset sõnumit. Need on äärmiselt ametlikud ja masinlikud ning nende saatmist võib pidada hoolimatuks.

Nad ei usu, et potentsiaalsed kliendid ei kasuta sotsiaalmeediat

Võib-olla oled kuulnud või ise väitnud, et sinu kliendid ei kasuta sotsiaalmeediat. Tegelikult on kindlaks tehtud, et 69 protsenti täiskasvanutest kasutavad sotsiaalmeediat. Sul on väga väike nišiturg, kui usud, et võimalikud kliendid kuuluvad nende hulka, kel pole sotsiaalmeedias kontot.

Nad rõhuvad kvaliteedile, mitte kvantiteedile

Tähtis on sisu, pea seda meeles.

Nad mõistavad, et üks sõnum ei sobi kõikidesse sotsiaalvõrgustikesse

Edukad inimesed kohandavad iga sõnumi vastavalt sotsiaalmeediale. Twitter võimaldab kiirelt ja lühidalt infot jagada, Facebookis saab aga jagada pikemalt juttu ja fotosid.

Nad teavad, et sotsiaalmeedia pole tasuta

Sotsiaalmeedia, nagu iga teinegi turg, võtab aega ja aeg on raha. Selleks, et olla sotsiaalmeedias edukas, tuleb investeerida inimestesse.

Nad mõõdavad sotsiaalmeediat

Sotsiaalmeedias on lihtne silma peal hoida sellel, kes sind või sinu firmat järgib, millises vanusegrupis nad on jms.

Tagasi üles