Mis teeb mehest mehe? Just sellise küsimuse esitas ajaleht «The Times of India» oma meessoost lugejatelt.
India ajaleht defineeris tõelise mehelikkuse
Meedias palju kajastust leidnud 23-aastase naisterahva grupivägistamise tõttu avaldas India ajaleht jaanuari lõpus reklaami, milles paluti naisi austada, sest see on mehelikkuse osa, vahendab Huff Post.
Reklaami sõnum oli järgmine:
«Mis defineerib mehelikkust? Kas treenitud kõhulihased, geeline soeng või biitseps? Kas lugematu arv tunde, mis on jõusaalis veedetud? Kas hoolimatu sõidustiil ja kaklused joomase peaga? Kas pluusinööpide vahelt välja turritavad rinnakarvad? Mehelikkust ei näita su peenise suurus. Vaid hoopis see, mis sul kahe kõrva vahel on. Sinu mehelikkust näitab see, kuidas sa mõtled. Tõeline mehelikkuse test on see, kuidas sa naisi kohtled. Kõiki naisi. Ükskõik, millist naist. Igat naist. Kui sa naist ei austa, oled sa vaid pooleldi mees. The Times of India. Austa. Naist. Kõik.»
Mida Sa sellisest reklaamikampaaniast arvad?