Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

India ajaleht defineeris tõelise mehelikkuse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Mis teeb mehest mehe? Just sellise küsimuse esitas ajaleht «The Times of India» oma meessoost lugejatelt.

Meedias palju kajastust leidnud 23-aastase naisterahva grupivägistamise tõttu avaldas India ajaleht jaanuari lõpus reklaami, milles paluti naisi austada, sest see on mehelikkuse osa, vahendab Huff Post.

Reklaami sõnum oli järgmine:

«Mis defineerib mehelikkust? Kas treenitud kõhulihased, geeline soeng või biitseps? Kas lugematu arv tunde, mis on jõusaalis veedetud? Kas hoolimatu sõidustiil ja kaklused joomase peaga? Kas pluusinööpide vahelt välja turritavad rinnakarvad? Mehelikkust ei näita su peenise suurus. Vaid hoopis see, mis sul kahe kõrva vahel on. Sinu mehelikkust näitab see, kuidas sa mõtled. Tõeline mehelikkuse test on see, kuidas sa naisi kohtled. Kõiki naisi. Ükskõik, millist naist. Igat naist. Kui sa naist ei austa, oled sa vaid pooleldi mees. The Times of India. Austa. Naist. Kõik.»

Mida Sa sellisest reklaamikampaaniast arvad?

Tagasi üles