Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Eestis avab esinduse Kesk- ja Ida-Euroopa suurim moe ja elustiili e-kaubamaja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: Fashion Days

Eestis avab esinduse Kesk- ja Ida-Euroopa juhtiv e-kaubamaja Fashion Days.

Šveitsi päritolu, tänaseks läbi Allegro grupi globaalse multimeediakontserni Naspers kuuluv ettevõte on esindatud kümnes regiooni riigis ning kliente on kaubamajal juba üle 3,5 miljoni. Fashion Days kontseptsioon on pakkuda kõige ihaldusväärsemaid elustiili- ja moekaupu kuni 80 protsenti soodsamate hindadega, luues igale riigile oma ostukeskkonna ja ööpäevaringse klienditeeninduse.

«Eesti on internetikasutajate suhtarvult ja erinevate e-teenuste laia valiku poolest kindlalt Euroopas esirinnas. E-kaubanduse valdkonnas on siin aga veel palju arenguruumi. Meie tarbijad on netikaubandusest huvitatud, ent senini on turul veel vähe tõeliselt atraktiivseid valikuid, kohalikku sisu ja teenust pakkuvaid tegijaid. Fashion Days avab koos Eesti turule loodud e-kaubamajaga, kus on jooksvalt müügis 1000 kuni 80 protsendise allahindlusega bränditoodet, ka Eesti esinduse. Fashiondays.ee  klienditeenindus töötab eesti ja vene keeles. Tarbijatel on nüüd võimalus kohalike, kallite ja väikese sortimendiga kaubanduskeskustes käimise asemel tellida maailmakuulsate brändide tooteid soodsalt ja otse koju üle Eesti,» kommenteeris Fashion Days Shopping OÜ juhatuse liige Heidi Raamat-Arras.           

Eesti Fashion Days ostukeskkond avab lehe www.fashiondays.ee kauplemiseks 9. jaanuaril 2013.

Alates 7. detsembrist on lehel võimalik eelregistreeruda ning uutele liikmetele jõuab info parimatest tehingutest esimesena. Lisainfot ettevõtte kohta leiab ka nende Facebooki lehelt.

Märksõnad

Tagasi üles