Päevatoimetaja:
Heidi Ruul
Saada vihje

Kotibränd Jukocute toob oma uue kollektsiooni Eesti moeloojate pop-up-moepoodi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Naine
Copy
Artikli foto
Foto: JUKOCUTE

Alates tänasest on võimalik tutvuda Baltika kvartalis avatud pop-up-moepoes ZERO° kaubamärgi Jukocute värskeima disainkäekottide valikuga.

Jukocute disaineri Julia Korovina sõnul on uus kollektsioon inspireeritud romantikast, müstilisusest ja tugevatest värvidest. «Uues disainis on kesksel kohal kaubamärgile omane filigraanne tikand-tehnika, mille on vallutatunud tugevad värvimängud,» ütles Korovina. Disaineri sõnul on uus kollektsioon suunatud unikaalsust otsivale kaasaegsele naisele.

Kõik Jukocute kollektsioonis olevad käekotid on saadaval limiteeritud koguses. Pop-up- moepood ZERO° on Baltika kvartalis avatud 6. detsembrist 2012 kuni 2013. aasta juunini.

Jukocute brändi taga seisab Eestist pärit moedisainer Julia Korovina, kes on õppinud aksessuaari- ja kingadisaini parimate Itaalia moemajade disainerite käe all Roomas (IED). Elades ning töötades Itaalias hoiab disainer sidet kodumaaga, tuues Eestimaale Roomast inspireeritud ning kvaliteetsest Itaalia nahast käsitööna valmistatud luksuslikke aksessuaare.

Märksõnad

Tagasi üles