Alates tänasest on võimalik tutvuda Baltika kvartalis avatud pop-up-moepoes ZERO° kaubamärgi Jukocute värskeima disainkäekottide valikuga.
Kotibränd Jukocute toob oma uue kollektsiooni Eesti moeloojate pop-up-moepoodi
Jukocute disaineri Julia Korovina sõnul on uus kollektsioon inspireeritud romantikast, müstilisusest ja tugevatest värvidest. «Uues disainis on kesksel kohal kaubamärgile omane filigraanne tikand-tehnika, mille on vallutatunud tugevad värvimängud,» ütles Korovina. Disaineri sõnul on uus kollektsioon suunatud unikaalsust otsivale kaasaegsele naisele.
Kõik Jukocute kollektsioonis olevad käekotid on saadaval limiteeritud koguses. Pop-up- moepood ZERO° on Baltika kvartalis avatud 6. detsembrist 2012 kuni 2013. aasta juunini.
Jukocute brändi taga seisab Eestist pärit moedisainer Julia Korovina, kes on õppinud aksessuaari- ja kingadisaini parimate Itaalia moemajade disainerite käe all Roomas (IED). Elades ning töötades Itaalias hoiab disainer sidet kodumaaga, tuues Eestimaale Roomast inspireeritud ning kvaliteetsest Itaalia nahast käsitööna valmistatud luksuslikke aksessuaare.