Päevatoimetaja:
Heidi Ruul

Uuring: valdav osa algkooliõpilastest tunneb elektroonilisi vidinaid paremini kui nende vanemad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerti Kulper
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Kui vanema jaoks võib olla keeruline vahet teha iPadi, mp3-mängija ja GPS-i vahel, siis 7-aastane laps teab täpselt, mida miski elektrooniline vidin teeb ja kuidas neid kasutada.

Kolmandik uues uuringus osalenud vanematest tunnistas, et paluvad tihti abi oma lastelt, kui ei saa ise mõne uue elektroonilise vidinaga hakkama, kirjutab femalefirst.co.uk.

Samuti tunnistas kolmandik vanematest, et kui lapsed on küsinud keerulisi küsimusi elektroonika kohta, on vanemad vastuste andmisel tihtipeale keerutanud, sest pole osanud vastata.

Uuringust selgus ka, et 45 protsenti lastest saadaks oma vanemad hea meelega elektroonikat käsitsema õpetavasse kooli, sest lapsed on tüdimas sellest, et vanemad ei oska uusi vidinaid kasutada.

Uuringu läbiviija VTech otsustas seetõttu korraldada kursusi, mis on mõeldud just neile vanematele, kes sooviksid elektroonilisi vidinaid paremini tundma õppida.

Ameeriklanna Kirsty Gallacher osales kursusel ja jäi õpituga rahule. «Tunnistan ausalt, et mu pojad oskavad mu nutitelefoni paremini kasutada kui mina. Arengud elektroonikamaailmas on nii kiired, et nendega on raske sammu pidada, seetõttu oli VTechi kursus väga kasulik,» sõnas naine.

Peaaegu veerand küsitluses osalenud vanematest tunnistas, et kulutavad aastas 100 kuni 200 naelsterlingut laste elektrooniliste vidinate peale.

Tagasi üles