Miks muutuvad jogurtitopsid üha kergemaks?

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tiina Kõrtsini / Õhtuleht

Järjest enam on ostjad olukorras, kus harjumuspärase koguse asemel on keskkonnasõbralikku pakki jogurtit pandud vähem ja hindki on mõnevõrra kõrgem.



Valio Eesti turundusdirektori Lauri Betlemi sõnul on Gefiluse jogurti vähenemine tingitud pakenditüübi muutusest, kirjutab Õhtuleht.

Uued pakendid on tema sõnul keskkonnasõbralikumad ja aitavad aastas kokku hoida ligi 13 tonni plastikut, kuid samas on need ka ligi 45 protsenti kallimad kui plasttopsid.

Gefiluse keskkonnasõbralikus pakendis 380 grammi jogurti eest küsitakse üle 13 krooni, 400-grammine topsik maksab 12 krooni ning Betlemi sõnul kompenseerib 20 grammi väiksem kogus osaliselt keskkonnasäästlikuma pakendi maksumust.

Tarbijakaitseameti avalike suhete juhataja Hanna Turetski sõnul on tootjad senistesse pakenditesse vähem jogurtit pannud praeguse majandusolukorra tõttu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles